"Що ж виходить. Носити порожні коробки в брендованому одязі класу "люкс" на Закарпатті – ми патріоти. Пояснювати усі свої професійні факапи якимось ефемерним російським слідом чи осередками ФСБ – ми патріоти. А коли потрібно показати позицію не у Facebook Протасова, а на справі справжньою роботою у стислі терміни – це не для нас.

Карпати оголосили про перехід на форму Nike – показали позицію. Кривбас заліпив лого Joma на своєму екіпіруванні та дав зрозуміти, яким буде наступний крок, заміна технічного партнера, – теж показали позицію. А УАФ із сотнею мільйонерів віцепрезидентів чи "УАФ Маркетинг" із мільйонними зарплатнями керівництва що зробили?

"Яка ж тут проблема" говорять, "ми тут ні до чого". "Фух, Слава Богу, Joma написала, що вона тут ні до чого, це у нас геморою не буде – форму змінювати, штраф платити, роботи скільки потрібно. А роботу робити – це ж не для нас, не для статусних мільйонерів".

Пам’ятаєте, як там Андрій Павелко у своєму Фейсбуці писав: "ЗСУ продовжать відбивати атаки окупантів на передовій, а команда УАФ дає бій на футбольному фронті". Бл**ь, та якби ЗСУ так із москалями на передовій билися, як УАФ працює на футбольному фронті, то у Львові вже у квітні 2022-го рубль би ходив, а "Криївку" перейменували б у "Пельменную", – сказав Віктор Вацко в ефірі авторської програми Вацко on air.