УПЛ продовжує вести перемовини з Setanta Sports, щоб вони публікували трансляції усіх поєдинків у себе на YouTube-каналі через 15 хвилин після фінального свистка, повідомляє ТаТоТаке в своєму Telegram-каналі. Офіційну заяву щодо телепулу мають оприлюднити завтра.

Відомі й деталі пропозиції Setanta Sports:

– 2 матчі в турі – у відкритому просторі (на YouTube-каналі Setanta Sports), ще частина – на різних ресурсах, зокрема на Megogo.

– гарантія продажу пакета прав на УПЛ за кордон з можливим додатковим бонусом для клубів, якщо комерційна ціна виявиться вищою за гарантійну.

– повна передача прав на хайлайти клубам та УПЛ через шість годин після закінчення конкретного матчу.

– відсутність міжнародного геоблокінгу для клієнтів міжнародної платформи Setanta Sports за кордоном. Число передплатників на цій платформі – 50 мільйонів.

Додамо, що наразі УПЛ домовляється з клубами, яким не сподобалася пропозиція Setanta Sports щодо телепулу (Динамо, Рух, Зоря, СК Дніпро-1). Єдиний телепул уже утворений, адже більшість команд вже тричі проголосувала за це рішення.