Спортсменка є найпопулярнішою українською атлеткою в Instagram – за життям іменитої стрибунки стежить 502 тисячі підписників. Марина розповіла, як їй вдалось так розкрутити свою сторінку і зізналася, скільки грошей їй приносять соцмережі.

"У 2017 році приблизно я вирішила щось публікувати, спочатку це було просто фото, як це роблять всі. Потім я знайшла свій фотоапарат, який мені подарували на день народження і він 3-4 роки просто пилом припадав. Придбала об’єктив, і вирішила що хочу щось публікувати, фотографувати. А оскільки я спортсменка, більшість фото була зі стадіону, і я побачила що у мене почали з’являтися підписники, що людям це цікаво, і мене це так зацікавило. Так розпочався мій шлях в Instagram. Робила це просто для себе, бо мені це подобалося – ніяких думок не було що це платформа для майбутнього.

Сторізи знімаю на телефон, але не на фронтальну камеру, а на основну – намагаюся, щоб відео мало максимальну якість. Фото знімаю на свою камеру Sony А7 третього покоління і маю на неї два об’єктиви, один ширококутний, а інший з хорошим зумом.

Спочатку до мене за рекламою зверталися бренди з-за кордону. Українські прийшли пізніше. Наприклад, вітаміни, резинки для тренувань, спортивна косметика, косметичні магазини. Але я беру лише те, що на цьому етапі для мене є більш комфортним, і що я можу реалізувати в умовах змагань і тренувань.

Якщо це глобальна колаборація з великими брендами, яка тривала протягом тривалого терміну, наприклад пів року – до 5-6 тисяч доларів. А якщо говорити про сторіз, які ти публікуєш потягом місяця на регулярній основі, це може бути від 12 до 25 тисяч гривень", – розповіла Бех-Романчук в коментарі Ukrainian Athletics.