"Скажу чесно, що я до футболу завжди погано ставилася. По-перше, я знаю, що хлопці дуже багато заробляють і у них немає тренувань з 9 ранку до 20:00. Якось я скептично відносилася до футболістів. Особливо, коли бачила їхню розминку. Думала: "Боже, у нас тільки розминка три години займає, а у них стільки триває все тренування!".

З погляду маркетингу, ми у художній гімнастиці маємо дивитися на футбол, як на приклад. Якщо кажуть, легка атлетика – це королева спорту, то футбол якщо не король, то президент. Це настільки гнучкий вид спорту, він доступний абсолютно усім, діти можуть грати у кожному дворі.

Ця медійність, популярність, залученість найкращих спонсорів – цього всього не вистачає художній гімнастиці. Хоча якщо поміркувати, то художня гімнастика – це ж красивий вид спорту, жіночний, гарні дівчата виступають на килимі. В плані маркетингу у нас мало б бути так, що першим йде футбол, а далі – художня гімнастика.

Але ми просідаємо, і в переглядах, і в якості трансляцій подій. Не всім цікаво, а футбол цікавий всім. Тут я також аналізую, шукаю, що додати художній гімнастиці, щоб вона стала більш популярною", – сказала Різатдінова в інтерв'ю для Sport-Express.