Форма була представлена під гаслом We Burn Blue (Ми палаємо синім). Комплект розроблений технічним спонсором клубу – компанією Nike.

У презентації взяли участь гравці чоловічої та жіночої команд Челсі, а також англійський виконавець електронної музики Джой Орбісон.

Вінгер "аристократів" Михайло Мудрик участі у представленні нового комплекту не брав.

Челсі зазначив, що нова форма має стати символом духу та амбіцій клубу. Комплект був створений за допомогою 4D-дизайну на основі даних та методів обчислювального проєктування.

Форма поступила у продаж від сьогодні, 15 липня.

Нагадаємо, декілька днів тому, зображення нової форми Челсі потрапили у мережу. Вона викликала, в основному, негативні оцінки серед уболівальників. Багато хто вже назвав її "найгіршою в історії".

Команда Михайла Мудрика розпочне новий сезон АПЛ матчем проти Манчестер Сіті 18 серпня.