"Головним акцентом у дизайні стало додавання жовто-блакитних кольорів на сам м’яч та логотипів Puma та УПЛ. Елементи національної айдентики демонструватимуть українську ідентичність на кожному стадіоні та особливе прагнення до нових перемог.

Однакові за формою та розміром 12 панелей забезпечують ідеально збалансований розподіл ваги, а збільшені та глибокі шви гарантують позитивний вплив на аеродинаміку. Разом з цим нова 3D текстурована поверхня покращує довговічність та аеродинаміку.

Саме цей м’яч використовується в провідних європейських футбольних лігах, які співпрацюють з Puma – Ла Ліга, Серія А, АПЛ, Португальська футбольна ліга", – йдеться в релізі УПЛ.

Зазначимо, Puma – офіційний технічний партнер УПЛ з липня 2021 року. Сторони продовжили співпрацю ще на 2 наступних сезони – 2024/25 та 2025/26.