Свій новий логотип "вовки" презентували у прямому ефірі клубного YouTube-каналу. Головним його елементом стала голова вовка. Житомирці мають псевдо "поліські вовки" і вовк є талісманом клубу.

Окрім логотипу створили також великий набір фірмової графіки, на основі якої поступового змінять дизайн усі клубні атрибути: форма, екіпірування, клубний автобус, сувенірна продукція та усі комунікаційні матеріали.

Гаслом оновленого бренду Полісся стало – "Сила в зграї". Це дещо перефразована цитата з Книги джунглів Редьярда Кіплінга. Повністю вона звучить так: "Сила Зграї – у кожному з вовків, сила вовка – у рідній Зграї".

Нагадаємо, що за підсумками минулого сезону Полісся посіло п’яте місце в УПЛ, та вперше у своїй історії пробилося до єврокубків. Житомирський клуб стартує у другому кваліфікаційному етапі Ліги конференцій. Жеребкування цієї стадії турніру відбудеться вже 19 червня.