Ронні став улюбленцем вболівальників Ман Сіті після тріумфу команди у фіналі Ліги чемпіонів у минулому сезоні. Філ Фоден взяв малюка зі собою на поле, щоб разом прожити миттєвості успіху. А харизматичний Ронні миттєво завоював серця мільйонів фанатів "містян".

Після цього хавбек з дружиною зареєстрували сина в Instagram – хлопчик спричинив справжній фурор: за одну добу на його сторінку підписалися 2,2 мільйона людей. Зараз у Фодена-молодшого майже 4 мільйони фоловерів.

"Я не міг у це повірити. Кожен коментатор на моїй сторінці в соціальних мережах просив показати Ронні. Тож я подумав, що дам фанатам те, що вони хочуть, і створю для нього обліковий запис", – розповідав футболіст.

Тепер маленька зірочка підписав контракт з модельним агентством Propel Talent Group, повідомляє The Sun. Ронні вже встиг знятися у кампейні одягу бренду Flannel Juniors.

Знаменитості з мільйоном підписників у соціальних мережах можуть заробити до 10 тисяч фунтів стерлінгів за кожний відгук про бренд, додає Daily Star.