"Наскільки я знаю, "плюси" взагалі ніколи не горіли тим, щоб показати весь чемпіонат. Вся їхня діяльність в УПЛ була спрямована на те, щоб показати лише кілька клубів. Всі ці клуби пов‘язані або бізнесом, або часткою володіння з основним власником "плюсів". Іноді до цього пулу додавалися ситуативні учасники, чиї власники були не згодні з кимось чи ситуативно солідарні з власником компанії.
І на "1+1" розуміють, що одна справа щось качати та руйнувати, щоб не було єдності, а інша справа – взяти та виплатити 16 клубам гроші, які ти з ринку ніколи не повернеш. Модель показу футболу на національному каналі, де немає платного показу, а всі прибутки тобі формує ринок прямої реклами, неефективна. Тим більше зараз, коли ринок прямої реклами впав відсотків на 80% після 24 лютого.
Ефірне телебачення абсолютно не має жодних шансів не те, що виходити на окупність, або зменшити обсяг збитків хоча б у половину. Нині це абсолютно збиткова історія. Мені взагалі цікаво, як розвиватиметься ефірне телебачення після нашої перемоги. Воно трансформується на щось інше, тому що в цьому виді ефірне телебачення не той гравець на ринку прямої реклами, який може заробляти гроші", – сказав Денисов у інтерв'ю FanDay.