Арбітражний департамент Французької федерації футболу вважає, що головний арбітр Бенуа Бастьєн вчинив правильно, не призначивши 11-метровий у ворота ПСЖ.

"Неправомірний поштовх у спину з боку нападника Ліона №21 проти захисника ПСЖ №33, за який арбітр виніс покарання, є доведеним і відбувся раніше, ніж можливий контакт між м’ячем і рукою гравця ПСЖ №6 (Забарного).

Таким чином, відповідно до правил гри, рішення арбітра є правильним і не може бути переглянуте через можливий подальший контакт м’яча з рукою захисника. Саме з цієї причини робота відеоасистента арбітра щодо цієї ситуації могла завершитися вже на цьому етапі аналізу.

Однак, що стосується можливого контакту м'яча з рукою захисника в недозволеному положенні, відеоасистент використав різні кути камер, які були в його розпорядженні, щоб з упевненістю визначити можливий контакт.

Не маючи можливості підтвердити наявність цього контакту без найменшого сумніву, а отже, і кваліфікувати це рішення як "очевидну помилку", він справедливо вирішив не втручатися далі", – наовдить висновок арбітражного департаменту ФФФ видання Foot Mercato.

ПСЖ вирвав драматичну перемогу над командою Фонсеки – Забарний провинився у 2 голах