Феррарі 250 GTO пішов з молотка за 48,3 мільйона євро, що робить цей екземпляр найдорожчим в історії існування автомобільного бренду.
Найбільшою особливістю цієї моделі є те, що вона – один із чотирьох зразків, випущених у 1962 році з двигуном V12, збільшеним в об'ємі з трьох до чотирьох літрів. Тобто кожен циліндр має робочий об’єм 330 кубічних сантиметрів замість 250, тому справжня назва автомобіля – Феррарі 330 LM/250 GTO, розповідає Marca.
Ця модифікація не була химерним трюком. Її поява пов'язана з тим, що у 1962 році організатори легендарних перегонів 24 години Ле-Мана запровадили чотирилітровий клас для моделей, які згодом можна було використовувати і для звичайних поїздок містом.
В тому ж таки 1962-му Феррарі 250 GTO взяв участь у славетних перегонах у Франції. Але проблема з гальмами вже на початку 24-годинної гонки призвела до того, що автівка не вписалася в поворот і застрягла у болоті. Пілоту Парксу знадобилося пів години, щоб відкопати Феррарі за допомогою лопати і продовжити змагання. Коли він повернувся на трасу, то був на 53-му місці.
Через п'ять годин Паркс піднявся на 42-у позицію. Однак виявилося, що болото під час аварії потрапило у радіатор Феррарі, і на 56-му колі пілотові довелося зійти з дистанції.
Серед досягнень найдорожчого екземпляра Феррарі є друге місце у чемпіонаті Іспанії з гірських перегонів 1965 року. З того часу автівка змінила кількох власників і стала жаданим об'єктом для колекціонерів з усього світу.
Дотепер нею володів Фред Лейдорф з Мічигану. Ім'я багатія, який купив раритет на Sotheby's не називають.