Гран-прі Японії

1 – Макс Ферстаппен (Ред Булл)

2 – Серхіо Перес (Ред Булл)

3 – Шарль Леклер (Феррарі)

4 – Естебан Окон (Альпін)

5 – Льюїс Хемілтон (Мерседес)

Перегони розпочалися під справжньою зливою і Ферстаппен у жорсткій боротьбі з Шарлем Леклером відстояв першу сходинку. Утім, позаду лідерів відбулося одразу кілька аварій, через які довелося виїхати автомобілю безпеки. Дощ тим часом лише посилився, і організатори вирішили не повертати пілотів на трасу.

Пауза тривала понад годину. Коли ж перегони таки відновилися, Ферстаппен впевнено відстояв своє лідерство. Другим фінішував Шарль Леклер, проте, на останньому колі монегаск зрізав поворот у боротьбі з Серхіо Пересом, за що отримав штраф у 5 секунд. Відтак, друга сходинка дісталася мексиканцю.

Цей інцидент зробив Ферстаппена недосяжним для Леклера у загальному заліку. Через нюанси регламенту одразу не було зрозуміло, чи дійсно Макс оформив титул. У цьому сумнівався навіть сам пілот. Та, зрештою, нідерландець таки став 7-м в історії Формули-1 дворазовим чемпіоном.