"Ми щотижня проводили шоу на ESPN. Ми працювали в такому режимі протягом 15 років, розвиваючи бійців на цих шоу. Тайсон тільки починав, і ми забронювали для нього цілу серію боїв.

Але проблема була в тому, що цей хлопець був дуже страшним і знищував будь-якого бійця, якого ми тільки могли йому дати, за один раунд. Це було не добре для телеканалу, який покладався на продаж комерційного часу.

До того ж Тайсон дуже недобре поводився за межами рингу. Єдиний спосіб вберегтися від нього – це давати поєдинки якомога частіше. У нас було достатньо бійців у його ваговій категорії, включених до цієї програми, але не настільки, щоб давати йому поєдинки раз або двічі на тиждень. Тому його команда почала шукати можливості для свого бійця в іншому місці", – цитує Арума talkSPORT.