АПЛ ухвалила резонансне рішення щодо реклами азартних ігор – у клубів є 2 роки перехідного періоду
АПЛ робить все можливе, щоб зменшити кількість реклами азартних ігор на матчах.
Клуби погодились прибрати елементи реклами з передньої частини своїх ігрових футболок, повідомляє офіційний сайт АПЛ.
"Він може стати лідером Челсі": екс-гравець "синіх" підказав Мудрику, з кого брати прикладРішення стане чинним в сезоні 2025/26. Ймовірно, це робиться для того, щоб клуби мали змогу знайти інших спонсорів або ж змінити угоди. Такий вчинок є абсолютно добровільним та обдуманим. Команди готові зменшити загальну кількість реклами азартних платформ. Повідомляється, що за це рішення проголосували 18 клубів АПЛ і лише два утрималися. Про які клуби йдеться невідомо.
Зазначається, що керівництво англійського футболу має наміри співпрацювати з іншими видами спорту та створити новий кодекс відповідального спонсорства.
Нагадаємо, що Арсенал продовжуює очолювати турнірну таблицю АПЛ, маючи 73 очки. Другу сходинку посідає Манчестер Сіті, відстаючи від "канонірів" на 6 балів (67) з грою в запасі.