З нотками ретро і синьо-жовта: Динамо презентувало нові комплекти форми
Київське Динамо презентувало домашній, виїзний та третій комплекти форми команди на сезон 2022/23.
Нову амуніцію для киян п'ятий сезон поспіль виготовила американська компанія New Balance, повідомляє офіційний сайт клубу.
Циганков зацікавив два колишніх клуби Ярмоленка та середняків АПЛ і БундеслігиДомашня форма представлена в біло-блакитних кольорах. На ній круглий виріз, шеврон Динамо, прапор України, логотип New Balance та надпис FCDK на звороті.
Діагональна смуга, що розташована вздовж всієї футболки, – це данина історії та традиціям клубу. Саме в формі з синьою смугою футболісти Динамо Київ виграли свій перший титул чемпіона СРСР в 1961 році, розпочавши нову еру в радянському футболі – еру київського Динамо.
Виїзна форма виконана в синьо-блакитних кольорах. Натхненням при створенні домашньої та виїзної форми став один із напрямів вуличної культури, а саме графіті, намальовані фанатами клубу в різних куточках Києва. Використання на формі елементів, притаманних для цього виду вуличного мистецтва, віддає належне столиці та символізує єдність команди з містом та фанатами.
Третій комплект форми виконаний в національних кольорах та включає шеврон Динамо, прапор України та логотип New Balance. Шорти та гетри декоровані бічними блакитними смужками. Використання в третьому комплекті форми жовто-блакитних кольорів має особливе значення. Це символізує єднання українців у їх прагненні до перемоги.