До бою року між Усиком та Ф’юрі залишається кілька тижнів. Боксери вийдуть у ринг 21 грудня, і донедавна навколо поєдинку тривала відносна тиша. Проте днями мережу розірвав неймовірний проморолик мегафайту. За сюжетом відео, британець сидить у психолога й ділиться проблемами: українець приходить до нього в різних образах з популярних кінофільмів – медсестра, поліцейський, бабуська з візком, школярка, соліст гурту "Жадібне пузо" тощо. "Дісталося" у ролику трохи й Усику.

Що так вразило прихильників боксу і небайдужого загалу Спорт 24 розпитав в українського режисера ("Останній москаль", "Пригоди S Миколая", "Спомин про майбутнє"), кліпмейкера ("Океан Ельзи") Семена Горова.

– Пане Семене, що в цьому кліпі такого особливого?

– Я вперше побачив промо боксу, яке зроблене з таким почуттям гумору. Бо завжди боксерські поєдинки подавалися як щось таке, де жартівливому немає місця.

– Анонсували битву гладіаторів.

– Так. Часи змінюються. Люди більше розуміють, що це не тільки бокс, а й шоу. Мені до вподоби такий підхід, він менш агресивний. Взагалі, протистояння Ф’юрі й Усика мені подобається тим, що два спортсмени поважають один одного. Що кожен може над собою посміятися трошки. І над суперником.

– З технічної точки зору, рівень відео, здається, взагалі космос.

– Зроблено бездоганно. Задіяна технологія діпфейку, сценарій чудовий, класна робота режисера, операторська робота. Тобто це новий рівень взагалі, нова ера промо спорту.

– Раніше було щось подібне?

– Такі ролики могли собі дозволити тільки великі бренди. Такі, як Nike, Adidas, Mercedes. Зараз цей рівень перейшов у бокс. Дуже тішуся цим, скажу відверто.

– Наразі використання в кліпах епізодів із кінострічок дуже популярне.

– Ми живемо в епоху постмодерну, де все осмислюється, де завжди висміюється чи просто використовується парафраз на якісь відомі картини, фільми, книги. Ми живемо в такому часі.

– Переглянувши промо, не зовсім зрозуміло, зустрічалися Усик з Ф’юрі на зйомках, чи то штучний інтелект якісно попрацював.

– Ні, це не штучний інтелект. Знімаються актори, а на їхні обличчя накладаються інші лиця. У промо бою в кадрі був Ф’юрі, з ним сцени знімалися. А обличчя Усика вставлялося замість облич акторів, які там знімаються. Але, сподіваюся, Усик був у курсі того, що робиться таке промо. Можливо, вони разом і придумали його ідею. Тепер чекаємо наступної серії, де в головній ролі буде Усик, а йому будуть з'являтися люди з обличчями Ф'юрі (Сміється).

– Чи подобається вам, що наразі іноді важко відрізнити, де реальний актор, а де діпфейк зі штучним інтелектом?

– На щастя, я поки можу відрізнити. Відмінність є, а як буде далі – побачимо.

– Ідея ролика проста: Ф'юрі після поразки Усику не може забути його обличчя. І все, що він бачить у світі навколо, нагадує йому про українця, це його спонукає до реваншу. А скільки може коштувати така простота?

– Дивлячись, де знімати. Тут, в Україні, ми б таке промо могли зняти десь за 50 тисяч доларів. Там дорожче, звичайно. У Великій Британії це може коштувати 100-200 тисяч, чи більше. Там зовсім інші масштаби, лише боксери отримають під 200 мільйонів доларів (гарантований гонорар Олександра – 114 мільйонів доларів, гонорар Тайсона – 76 мільйонів, – прим. Спорт 24). Організатори грошей на промо не жаліють, зараз важливо, щоб бій вийшов класним і багато людей його подивилося.

– Хто, на вашу думку, переможе?

– Звичайно, наш козак!

Більше чтива від Спорт 24 про бокс

"Сльози накочуються, наче це було вчора": Хижняк повернувся з табору Усика і відповів, чи перейде в професіонали

"Мене гасили палицями, битами, пляшками…": Майк Тайсон послав журналіста PlayBoy, а потім розповів про тюрму і домагання

Легендарний Сосновський покидає збірну України – інтерв'ю про нову олімпійську команду, Усика і сюрприз від Джошуа