Полісся піде у Європу з новим логотипом та гаслом "Сила в зграї"
Житомирське Полісся перед стартом нового сезону та дебютом у єврокубках вирішило оновити емблему.
Свій новий логотип "вовки" презентували у прямому ефірі клубного YouTube-каналу. Головним його елементом стала голова вовка. Житомирці мають псевдо "поліські вовки" і вовк є талісманом клубу.
Полісся орендувало нападника збірної Боснії та ГерцеговиниОкрім логотипу створили також великий набір фірмової графіки, на основі якої поступового змінять дизайн усі клубні атрибути: форма, екіпірування, клубний автобус, сувенірна продукція та усі комунікаційні матеріали.
Гаслом оновленого бренду Полісся стало – "Сила в зграї". Це дещо перефразована цитата з Книги джунглів Редьярда Кіплінга. Повністю вона звучить так: "Сила Зграї – у кожному з вовків, сила вовка – у рідній Зграї".
Нагадаємо, що за підсумками минулого сезону Полісся посіло п’яте місце в УПЛ, та вперше у своїй історії пробилося до єврокубків. Житомирський клуб стартує у другому кваліфікаційному етапі Ліги конференцій. Жеребкування цієї стадії турніру відбудеться вже 19 червня.