Про це йдеться у пресрелізі компанії.
Новий етап партнерства охоплює сезон 2026 року та наступні роки й передбачає інтеграцію бренду нікотинових паучів ZYN у комунікацію команди Формули 1.
Одним із ключових елементів розширеної співпраці стане поява бренду ZYN – світового лідера у сегменті нікотинових паучів – на болідах Scuderia Ferrari HP під час визначених етапів чемпіонату.
Вперше логотип ZYN буде представлений під час Гран-прі Абу-Дабі 7 грудня 2025 року.
У Ferrari наголошують, що півстолітня співпраця з PMI базується на інноваціях і прагненні до досконалості.
"Оновлений формат партнерства з PMI є конкретним прикладом нашого підходу до інновацій та відповідальності. Ми пишаємося розвитком співпраці, яка триває понад п’ятдесят років", – заявив Лоренцо Джорджетті, директор з доходів від гонок Ferrari.
Як повідомлялося, PMI послідовно трансформує свій бізнес, зменшуючи залежність від традиційних тютюнових продуктів. За перші дев’ять місяців 2025 року 41% чистого доходу компанії припало саме на категорію бездимних продуктів.
Нікотинові паучі ZYN залишаються лідером ринку США* і єдині в цій категорії, авторизовані Управлінням з контролю за якістю харчових продуктів та лікарських засобів США (FDA) як такі, що відповідають вимогам захисту громадського здоров’я.
*заявлені обсяги поставок у США та оцінка обсягів продажів ZYN на ринку з січня 2025 року по липень 2025 року.
З 2008 року PMI інвестувала понад $14 млрд у наукові дослідження, розробку та комерціалізацію бездимних альтернатив. Компанія заявляє про намір повністю відмовитися від продажу сигарет у майбутньому.
В Україні Philip Morris запустила нікотинові паучі ZYN на початку 2025 року. Інвестиції в запуск оцінюються в 200 млн грн.


