"Усик, сподіваюсь, був у курсі": Семен Горов – про резонансне промо бою з Ф'юрі і скільки б це коштувало в Україні
Спорт 24 обговорив проморолик реваншу Усик – Ф’юрі з відомим українським режисером Семеном Горовим.
До бою року між Усиком та Ф’юрі залишається кілька тижнів. Боксери вийдуть у ринг 21 грудня, і донедавна навколо поєдинку тривала відносна тиша. Проте днями мережу розірвав неймовірний проморолик мегафайту. За сюжетом відео, британець сидить у психолога й ділиться проблемами: українець приходить до нього в різних образах з популярних кінофільмів – медсестра, поліцейський, бабуська з візком, школярка, соліст гурту "Жадібне пузо" тощо. "Дісталося" у ролику трохи й Усику.
Що так вразило прихильників боксу і небайдужого загалу Спорт 24 розпитав в українського режисера ("Останній москаль", "Пригоди S Миколая", "Спомин про майбутнє"), кліпмейкера ("Океан Ельзи") Семена Горова.
– Пане Семене, що в цьому кліпі такого особливого?
– Я вперше побачив промо боксу, яке зроблене з таким почуттям гумору. Бо завжди боксерські поєдинки подавалися як щось таке, де жартівливому немає місця.
– Анонсували битву гладіаторів.
– Так. Часи змінюються. Люди більше розуміють, що це не тільки бокс, а й шоу. Мені до вподоби такий підхід, він менш агресивний. Взагалі, протистояння Ф’юрі й Усика мені подобається тим, що два спортсмени поважають один одного. Що кожен може над собою посміятися трошки. І над суперником.
– З технічної точки зору, рівень відео, здається, взагалі космос.
– Зроблено бездоганно. Задіяна технологія діпфейку, сценарій чудовий, класна робота режисера, операторська робота. Тобто це новий рівень взагалі, нова ера промо спорту.
– Раніше було щось подібне?
– Такі ролики могли собі дозволити тільки великі бренди. Такі, як Nike, Adidas, Mercedes. Зараз цей рівень перейшов у бокс. Дуже тішуся цим, скажу відверто.
– Наразі використання в кліпах епізодів із кінострічок дуже популярне.
– Ми живемо в епоху постмодерну, де все осмислюється, де завжди висміюється чи просто використовується парафраз на якісь відомі картини, фільми, книги. Ми живемо в такому часі.
– Переглянувши промо, не зовсім зрозуміло, зустрічалися Усик з Ф’юрі на зйомках, чи то штучний інтелект якісно попрацював.
– Ні, це не штучний інтелект. Знімаються актори, а на їхні обличчя накладаються інші лиця. У промо бою в кадрі був Ф’юрі, з ним сцени знімалися. А обличчя Усика вставлялося замість облич акторів, які там знімаються. Але, сподіваюся, Усик був у курсі того, що робиться таке промо. Можливо, вони разом і придумали його ідею. Тепер чекаємо наступної серії, де в головній ролі буде Усик, а йому будуть з'являтися люди з обличчями Ф'юрі (Сміється).
– Чи подобається вам, що наразі іноді важко відрізнити, де реальний актор, а де діпфейк зі штучним інтелектом?
– На щастя, я поки можу відрізнити. Відмінність є, а як буде далі – побачимо.
– Ідея ролика проста: Ф'юрі після поразки Усику не може забути його обличчя. І все, що він бачить у світі навколо, нагадує йому про українця, це його спонукає до реваншу. А скільки може коштувати така простота?
– Дивлячись, де знімати. Тут, в Україні, ми б таке промо могли зняти десь за 50 тисяч доларів. Там дорожче, звичайно. У Великій Британії це може коштувати 100-200 тисяч, чи більше. Там зовсім інші масштаби, лише боксери отримають під 200 мільйонів доларів (гарантований гонорар Олександра – 114 мільйонів доларів, гонорар Тайсона – 76 мільйонів, – прим. Спорт 24). Організатори грошей на промо не жаліють, зараз важливо, щоб бій вийшов класним і багато людей його подивилося.
– Хто, на вашу думку, переможе?
– Звичайно, наш козак!
Більше чтива від Спорт 24 про бокс