УКР РУС

Philip Morris розширює багаторічне партнерство зі Scuderia Ferrari HP: бренд ZYN з’явиться на болідах Формули 1

6 декабря 2025 , 12:00 / Читати українською

Philip Morris International (PMI) оголосила про розширення співпраці з командою Scuderia Ferrari HP та Ferrari Challenge Trofeo Pirelli.

Про це йдеться у пресрелізі компанії.

Новий етап партнерства охоплює сезон 2026 року та наступні роки й передбачає інтеграцію бренду нікотинових паучів ZYN у комунікацію команди Формули 1.

Одним із ключових елементів розширеної співпраці стане поява бренду ZYN – світового лідера у сегменті нікотинових паучів – на болідах Scuderia Ferrari HP під час визначених етапів чемпіонату.

Вперше логотип ZYN буде представлений під час Гран-прі Абу-Дабі 7 грудня 2025 року.

У Ferrari наголошують, що півстолітня співпраця з PMI базується на інноваціях і прагненні до досконалості.

"Оновлений формат партнерства з PMI є конкретним прикладом нашого підходу до інновацій та відповідальності. Ми пишаємося розвитком співпраці, яка триває понад п’ятдесят років", – заявив Лоренцо Джорджетті, директор з доходів від гонок Ferrari.

Як повідомлялося, PMI послідовно трансформує свій бізнес, зменшуючи залежність від традиційних тютюнових продуктів. За перші дев’ять місяців 2025 року 41% чистого доходу компанії припало саме на категорію бездимних продуктів.

Нікотинові паучі ZYN залишаються лідером ринку США* і єдині в цій категорії, авторизовані Управлінням з контролю за якістю харчових продуктів та лікарських засобів США (FDA) як такі, що відповідають вимогам захисту громадського здоров’я.

*заявлені обсяги поставок у США та оцінка обсягів продажів ZYN на ринку з січня 2025 року по липень 2025 року.

З 2008 року PMI інвестувала понад $14 млрд у наукові дослідження, розробку та комерціалізацію бездимних альтернатив. Компанія заявляє про намір повністю відмовитися від продажу сигарет у майбутньому.

В Україні Philip Morris запустила нікотинові паучі ZYN на початку 2025 року. Інвестиції в запуск оцінюються в 200 млн грн.

Автор: Петр Щур